Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz 5% rabatu na pierwsze zakupy oraz dostęp do najnowszych ofert promocyjnych!
REKLAMACJE I ZWROTY

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny, najważniejsze żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie!
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, o swojej decyzji  w drodze jednoznacznego oświadczenia poinformuj nas telefonicznie / mailowo / pocztą:

F.H.U.  PAKO Tomasz Sałach
ul. Skośna 12
30-383 Kraków
e-mail: sklep@pakoopakowania-sklep.pl
telefon: 575 387 680


Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar prosimy odesłać lub przekazać na adres (F.H.U. PAKO Tomasz Sałach, 30-383 Kraków, ul. Skośna 12), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru, ponosi Klient.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA TOWARU

W przypadku złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać tutaj: Wzór reklamacji dotyczącej pełnego zwrotu ceny . Możesz także złożyć reklamację na własnym wzorze podając:
- numer faktury
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki
- zdjęcia wadliwego towaru
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar
 
REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta oraz przesłać na adres sklep@pakoopakowania-sklep.pl następujące dane:
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia
 
REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PAKO pod nr telefonu 575 387 680 lub pod adresem sklep@pakoopakowania-sklep.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, podejmiemy kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

DO POBRANIA: Wzór reklamacji dotyczącej pełnego zwrotu ceny



 
Zapis do newslettera